Tanya Soalan

Untuk bertanyakan soalan, anda boleh ceritakan

  1. Simptom yang anda hadapi dan berapa lama anda menghadapi simptom tersebut
  2. Perkara yang menyebabkan simptom tersebut menjadi semakin teruk ataupun semakin berkurangan
  3. Selain daripada simptom tersebut, adakah mempunyai simptom yang lain.
  4. Dan apa-apa perkara yang dirasakan berkaitan dengan penyakit anda

Sokong kami

Anda boleh sokong kami dengan membuat sumbangan DI SINI. Ia akan membantu kami dalam penghasilan artikel dan juga sesi soal jawab disini.

0 0 vote
Article Rating
Ikut perbincangan ini
Hantar notifikasi jika
guest
16 Comments
Komen Terdahulu
Komen Terbaru Undian Terbanyak
Inline Feedbacks
View all comments
afiqah
afiqah
19 Hari lalu

Kqdang kadang apabila saya melakukan apa apa aktiviti saya akan berasa amat lelah dan terasa ingin pitam.Kepala saya jadi pusing dan berpeluh.Saya juga rasa berdebar debar dan pandangan menjadi berpinar pinar seketika.Saya juga mengalami sedikit sesak nafas.

Saya mempunyai penyakit asma sejak berumur 4tahun.

Mohd azhar b.mansor
Mohd azhar b.mansor
18 Hari lalu

Susah nak tarik nafas panjang..kadang2 ok pulak
Sya seorang pesakit gastrik
Adakah ini berpunca dari gastrik

Syamiera
Syamiera
18 Hari lalu

kenapa saya selalu membuang sakit di bahagian bawah dan selalu berdarh ?

Liliey
Liliey
18 Hari lalu

Sudah seminggu lebih saya rasa sesak di dada ketika baring dan akan terbatuk. Orang Kelantan panggil ‘sekok dada’. Saya nak pergi hospital takut tak serius pun. Sebab masa baring je rasa macam bernafas tak lepas. Saya tak ada simptom lain. Batuk dan sekok dada setiap kali baring lama sikit ataupun masa nak tidur. Keluarga saya tak ada sejarah asthma. Mak saya ada penyakit darah tinggi, ayah saya anemia.

Afrina
Afrina
18 Hari lalu

Saya berumur 13 tahun..sya selalu membuang air besar sekurang kurangnya 3 hari sekali..tetapi kebelakangn ni sya kurang kerap membuang air besar..sudah 6 hari tetapi pada hari ke 4 saya ada membuang air besar tetapi sedikit..saya berselera makn..tetapi saya risau akan perut saya..saya makn banyak tetapi pada hari keempat sahaja saya buang air besar..itupun sedikit sahaja..boleh beritahu saya ..apakah yang saya perlu lakukan??

Yah
Yah
18 Hari lalu

Assalamualaikum saya nak tanya sejak beberapa hari ni dada saya kerap sakit apabila saya cuba tundukkan kepala saya makin kuat rase sakit di dada saya kadang2 bila bangun tidur pun kerap sakit seperti dicucuk cucuk rasanya adakah kerana tidur yg kerap mengiring menyebabkan dada saya sakit apabila sy cuba bersenam malahan makin sakit dada saya adakah ini petanda saya bakal terkena serangan jantung utk pengetahuan syaa agak obesiti tahap 2 adakah ini juga mempengaruhi sakit didada yg semakin kuat. Terima kasih

SYAIDATUL NOORAIDA SAID
SYAIDATUL NOORAIDA SAID
17 Hari lalu

sy mengalami batuk berpanjangan sejak bulan 12 2019 sehingga sekarang.. dh pegi klinik dan makan ubat batuk tp masih belum ok.. utk pengetahuan, sy mempunyai sejarah asma.. tp dh lama xde serangan asma.. hampir 17 thn tiada asma…

Damhuri bin ahmad
Damhuri bin ahmad
16 Hari lalu

Knapa saya sering sakit di dlm perut mcm angin..senak di bahagian kemaluan saya..kerap sngt jadi..saya x boleh puasa..klau puasa saya akn sakit..sbb saya x boleh lnsung kurang air dlm bdan sya..kencing smua ok..xdak sakit..cuma perlahan..bila saya mnum air bnyak saya akn kerap kncing..mcm air x boleh smpan ja dlm bdn saya..adakah ini pnyebab sakit batu karang?

16
0
Tanya soalan anda disinix
()
x