Tanya Soalan

Untuk bertanyakan soalan, anda boleh ceritakan

  1. Simptom yang anda hadapi dan berapa lama anda menghadapi simptom tersebut
  2. Perkara yang menyebabkan simptom tersebut menjadi semakin teruk ataupun semakin berkurangan
  3. Selain daripada simptom tersebut, adakah mempunyai simptom yang lain.
  4. Dan apa-apa perkara yang dirasakan berkaitan dengan penyakit anda

Sokong kami

Anda boleh sokong kami dengan membuat sumbangan DI SINI. Ia akan membantu kami dalam penghasilan artikel dan juga sesi soal jawab disini.

0 0 vote
Article Rating
Ikut perbincangan ini
Hantar notifikasi jika
guest
16 Comments
Komen Terbaru
Komen Terdahulu Undian Terbanyak
Inline Feedbacks
View all comments
Damhuri bin ahmad
Damhuri bin ahmad
1 Bulan lalu

Knapa saya sering sakit di dlm perut mcm angin..senak di bahagian kemaluan saya..kerap sngt jadi..saya x boleh puasa..klau puasa saya akn sakit..sbb saya x boleh lnsung kurang air dlm bdan sya..kencing smua ok..xdak sakit..cuma perlahan..bila saya mnum air bnyak saya akn kerap kncing..mcm air x boleh smpan ja dlm bdn saya..adakah ini pnyebab sakit batu karang?

SYAIDATUL NOORAIDA SAID
SYAIDATUL NOORAIDA SAID
1 Bulan lalu

sy mengalami batuk berpanjangan sejak bulan 12 2019 sehingga sekarang.. dh pegi klinik dan makan ubat batuk tp masih belum ok.. utk pengetahuan, sy mempunyai sejarah asma.. tp dh lama xde serangan asma.. hampir 17 thn tiada asma…

Yah
Yah
1 Bulan lalu

Assalamualaikum saya nak tanya sejak beberapa hari ni dada saya kerap sakit apabila saya cuba tundukkan kepala saya makin kuat rase sakit di dada saya kadang2 bila bangun tidur pun kerap sakit seperti dicucuk cucuk rasanya adakah kerana tidur yg kerap mengiring menyebabkan dada saya sakit apabila sy cuba bersenam malahan makin sakit dada saya adakah ini petanda saya bakal terkena serangan jantung utk pengetahuan syaa agak obesiti tahap 2 adakah ini juga mempengaruhi sakit didada yg semakin kuat. Terima kasih

Afrina
Afrina
1 Bulan lalu

Saya berumur 13 tahun..sya selalu membuang air besar sekurang kurangnya 3 hari sekali..tetapi kebelakangn ni sya kurang kerap membuang air besar..sudah 6 hari tetapi pada hari ke 4 saya ada membuang air besar tetapi sedikit..saya berselera makn..tetapi saya risau akan perut saya..saya makn banyak tetapi pada hari keempat sahaja saya buang air besar..itupun sedikit sahaja..boleh beritahu saya ..apakah yang saya perlu lakukan??

Liliey
Liliey
1 Bulan lalu

Sudah seminggu lebih saya rasa sesak di dada ketika baring dan akan terbatuk. Orang Kelantan panggil ‘sekok dada’. Saya nak pergi hospital takut tak serius pun. Sebab masa baring je rasa macam bernafas tak lepas. Saya tak ada simptom lain. Batuk dan sekok dada setiap kali baring lama sikit ataupun masa nak tidur. Keluarga saya tak ada sejarah asthma. Mak saya ada penyakit darah tinggi, ayah saya anemia.

16
0
Tanya soalan anda disinix
()
x